sobota 1. května 2010

ASTRO - nejlepší správce souborů

Domníval jsem se, že android bude mít v sobě integrovaný file manager, ale nikde nebyl k nalezení. Vlastním HTC a nevím zda ostatní výrobci dodávají jiné programy, ale nenašel jsem nic ke správě souborů. Začal jsem tedy hledat na marketu v sekci nej. bezplatné aplikace a nalezl jsem ASTRO File Manager.

ASTRO je nejlepší správce souborů co jsem zatím viděl. Základní funkce jsou práce se složkami, editování souborů (kopírovat, mazat, přejmenovat, vložit, ...), označení více souborů či složek, hledání, třídění. Mezi hlavní funkce patří čtení zip, tgz souborů, odeslat již nainstalované aplikace přes bluetooth, ukončování úloh, které běží na pozadí, záloha a obnova aplikací, využití paměti, správa playlistu a připojení síťové jednotky. Je to pro mě nepostradatelná aplikace a můžu ji jenom doporučit.



Žádné komentáře:

Okomentovat