pátek 30. dubna 2010

APNdroid - aplikace, která zablokuje připojení internetu k vašemu operátorovi


Jakmile jsem poprvé zapnul svůj HTC Legend, vyskočila mi konfigurace telefonu. Při výběru internetového připojení jsem zvolil pouze Wi-Fi síť, protože jsem neměl datový tarif, ale bohužel se mi po chvíli telefon připojil k internetu od mého operátora, i když jsem to zakázal. Začal jsem hledat na marketu aplikaci, která dokáže zakázat internetové spojení s operátorem a v tom na mě vybafnul APNdroid.


APNdroid dokáže vypnout 3G/EDGE/GPRS sítě a pokud bude potřeba i MMS. Dále můžete zapnout upozornění o stavu APN, kdy vás upozorní, jestli je připojení aktivní nebo ne. A na konec může vypnout veškeré AP (přístupové body) pro případ, že deaktivace nefunguje. Při zapnutí aplikace zakáže přístupové body tak, že je upraví s koncovkou "apndroid". Pokud byste se chtěli připojit, nebo si pořídili jako já balíček od operátora s internetem, což u Androidu je potřeba, stačí aplikaci vypnout a ona odebere koncovku "apndroid" a přístupové body začnou opět fungovat. Dále je zde možnost přidat si widget na plochu a pouhým dotykem na ikonu APNdroid se aplikace vypne nebo zapne. Aplikace je v češtině a slovenštině a pochází ze slovenské dílny.

TIP: Pokud máte APNdroid zapnutý a odinstalujete ho, u přístupových bodů zanechá příponu a vy ji budete muset smazat, aby jste se mohli připojit.

Žádné komentáře:

Okomentovat